Μαγικά από την ανάποδη
Η Νόρι και η καλύτερη φίλη της, η Ρέινα πηγαίνουν στη Σέιτζ Ακάντεμι για να σπουδάσουν Μαγεία. Όμως τα αλλόκοτα μαγικά της Νόρι την τοποθετούν στην τάξη των Μαγικών από την Ανάποδη, γνωστή και ως ΜΤΑ!
Η δεκατριάχρονη Νόρι και η καλύτερη φίλη της, η Ρέινα πηγαίνουν στη Σέιτζ Ακάντεμι για να σπουδάσουν Μαγεία. Όμως τα αλλόκοτα μαγικά της Νόρι την τοποθετούν στην τάξη των Μαγικών από την Ανάποδη, γνωστή και ως ΜΤΑ! Παρόλο που που οι πιο πολλοί πιστεύουν ότι η ύπουλη σκοτεινή μαγεία στοχεύει τις ιδιαίτερες δυνάμεις των ΜΤΑ, η Νόρι και οι συμμαθητές της προσπαθούν να αποδείξουν ότι τα Μαγικά από την Ανάποδη είναι και αυτά σωστά!