Τα Χρονικά του Έβερμουρ
Οι Κρόσλι προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα νέο περίεργο χωριό, όμως το Έβερμουρ δεν είναι ένα απλό χωριό. Σαν να μην έφτανε αυτό, υπάρχουν και τα προβλήματα της εφηβείας!
Η Τάρα Κρόσλι και η οικογένειά της προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα νέο περίεργο χωριό. Όμως, το Έβερμουρ δεν είναι ένα απλό χωριό. Υπάρχει μια ταπετσαρία που προβλέπει το μέλλον, μυστηριώδεις Έβεριν που υφαίνουν αλλά και φυσιολογικά εφηβικά προβλήματα όπως έρωτες και αδερφική αντιζηλία! Η Τάρα πρέπει να μάθει πώς να χρησιμοποιεί υπεύθυνα τις δυνάμεις της. Το μόνο που θέλει είναι μια φυσιολογική ζωή, καλούς βαθμούς και το αγόρι που της αρέσει, τον Κάμερον. Όμως, μια σειρά από μαγικά γεγονότα μετατρέπει την προσαρμογή της Τάρα σε μια επική μάχη για το χωριό.