Star Wars: Skywalker η Άνοδος (Επεισόδιο IX)
Στην ταινία Star Wars: Επεισόδιο IX Skywalker η Άνοδος, το καθηλωτικό τέλος του μνημειώδους έπους των Σκαϊγουόκερ, θα γεννηθούν νέοι θρύλοι και θα δοθεί η ύστατη μάχη για την ελευθέρια.