The Cull: Scotland's Deer Dilemma
Στα Χάιλαντς της Σκωτίας, μαίνεται μια μάχη για το μέλλον της γης και του μεγαλύτερου θηλαστικού της: Του ελαφιού. Αυτή η ταινία εξερευνά την έντονη συζήτηση μεταξύ γαιοκτημόνων, περιβαλλοντολόγων και θηροφυλάκων, αποκαλύπτοντας το πολύπλοκο δίλημμα της διαχείρισης των άγριων χώρων της Σκωτίας.