Ruby
Πλησιάζει η επέτειος γάμου της Ρούμπι και του Λεν, ο οποίος έχει παρελθόν στο να κάνει περίεργα και εκκεντρικά δώρα. Η Ρούμπι ελπίζει ότι η φετινή χρονιά θα είναι διαφορετική κι ότι ο Λεν θα κανονίσει κάτι «ωραίο και φυσιολογικό».