Πίσω από τη Μάσκα
Το “Marvel’s Behind the Mask” είναι ένα ντοκιμαντέρ-αφιέρωμα που εξερευνά τη δύναμη της ταυτότητας πίσω από τους εμβληματικούς σημερινούς υπερήρωες που γνωρίζουμε και αγαπάμε. Οι θρυλικές αυτές δημιουργίες και ιστορίες της Marvel δεν καθρεφτίζουν απλά τον κόσμο γύρω μας, μα έχουν γίνει αντανάκλαση των δικών μας ταυτοτήτων και του ποιοι είμαστε πραγματικά.