Marvel Studios: Θρύλοι
Οι ΘΡΥΛΟΙ εξιστορούν πώς ο κλέφτης Σκοτ Λανγκ έγινε ο πιο μικρός των δυνατότερων ηρώων της Γης.
Οι ΘΡΥΛΟΙ παρακολουθούν τη Χόουπ Βαν Ντάιν καθώς φορά τη στολή συρρίκνωσης για να γίνει η Σφήκα.
Οι ΘΡΥΛΟΙ αφηγούνται την ιστορία του Χανκ και της Τζάνετ, που υπήρξαν οι πρώτοι Αντ-Μαν και Σφήκα.
Οι ΘΡΥΛΟΙ εξιστορούν πώς ένα ατίθασο ορφανό, ο Πίτερ Κουίλ, έγινε ο ηγέτης των Φυλάκων του Γαλαξία.
Οι ΘΡΥΛΟΙ θυμούνται πώς η Γκαμόρα, η απόλυτη δολοφόνος, έγινε μια Φύλακας του Γαλαξία.
Οι ΘΡΥΛΟΙ θυμούνται πώς η Νέμπουλα μεταμορφώθηκε από ψυχρή δολοφόνος σε μια ηρωίδα με καρδιά.
Οι ΘΡΥΛΟΙ θυμούνται τον Ρόκετ, το φοβερό ρακούν που βρήκε μια οικογένεια στους Φύλακες του Γαλαξία.
Οι ΘΡΥΛΟΙ αφηγούνται το ταξίδι που μεταμόρφωσε έναν Ολέθριο σε έναν αληθινό Φύλακα του Γαλαξία.
Οι ΘΡΥΛΟΙ θυμούνται πώς ένα δέντρο που μιλάει, ο Γκρουτ, έγινε ένας Φύλακας του Γαλαξία.
Οι ΘΡΥΛΟΙ ιστορούν τις περιπέτειες του απόλυτου κατασκόπου πίσω από τους Εκδικητές, του Νικ Φιούρι.
Οι ΘΡΥΛΟΙ θυμούνται την αναντικατάστατη πράκτορα που υπερασπίστηκε τη Γη από τον αφανισμό.
Οι ΘΡΥΛΟΙ αφηγούνται την ιστορία των Σκραλ, μιας φυλής πολύμορφων που μάχονται για ελευθερία.