Τα Μάπετ
Ο Γουόλτερ, ο μεγαλύτερος θαυμαστής των Μάπετ στον κόσμο, και οι φίλοι του αποκαλύπτουν ένα διαβολικό σχέδιο για την καταστροφή του Θεάτρου Μάπετ. Πρέπει γρήγορα να επανενώσουν τον Κέρμιτ και τους χνουδωτούς φίλους του, προκειμένου να οργανώσουν τον μεγαλύτερο τηλεμαραθώνιο των Μάπετ, αν θέλουν να σώσουν το αγαπημένο τους θέατρο.
Ενώ κάνουν διακοπές στο Λος Άντζελες, ο Γουόλτερ, ο μεγαλύτερος θαυμαστής των Μάπετ στον κόσμο, ο αδελφός του, Γκάρι, και η φίλη του, Μαίρη, αποκαλύπτουν τη διαβολική συνωμοσία ενός άπληστου εκατομμυριούχου πετρελαιοπαραγωγού να καταστρέψει το Θέατρο Μάπετ. Τώρα, αυτή η τριάδα που αγαπάει τα Μάπετ πρέπει γρήγορα να επανενώσει τον Κέρμιτ, τη Μις Πίγκι, τον Αρκούδο Φόζι και τους φίλους τους, ώστε να οργανώσουν τον μεγαλύτερο τηλεμαραθώνιο Μάπετ που έγινε ποτέ και να σώσουν το αγαπημένο τους θέατρο.