Τα Μάπετ
Τα «Μάπετ» επιστρέφουν στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης με μια σύγχρονη εκπομπή σε στιλ ντοκιμαντέρ. Για πρώτη φορά στα χρονικά, μια σειρά θα ερευνήσει την προσωπική ζωή και τις σχέσεις των Μάπετ, τόσο στο σπίτι όσο και στην εργασία, καθώς και τους έρωτες, τους χωρισμούς, τα επιτεύγματα, τις απογοητεύσεις, τις επιθυμίες και τα πάθη τους. Πρόκειται για μια πιο ενήλικη εκπομπή Μάπετ, για «παιδιά» όλων των ηλικιών.