High Fidelity
Ο Ρομπ, ιδιοκτήτης δισκοπωλείου που φτιάχνει λίστες για τα πάντα, αναπωλεί τους πέντε πιο σημαντικούς χωρισμούς του, συμπεριλαμβάνοντας αυτόν που περνάει τώρα.
Ο Τζον Κιούζακ πρωταγωνιστεί στον ρόλο του Ρομπ Γκόρντον, του ιδιοκτήτη ενός παραπαίοντος δισκοπωλείου σε μια ξεχασμένη συνοικία του Σικάγο. Πουλάει μουσική με τον παλιό τρόπο - σε βινύλιο, με δύο παλαβούς ταμίες, τον ξεκαρδιστικό και σνομπ Μπάρι (Τζακ Μπλακ) και τον πιο ήπια ξεροκέφαλο και υποτιμημένο Ντικ (Τοντ Λουίσο). Δεν αντιμετωπίζει, όμως, μόνο η επιχείρηση του Ρομπ προβλήματα - η χορδή της αγάπης σπάει όταν η εδώ και χρόνια σύντροφός του Λόρα (Ίμπεν Χιέλε) τον παρατά. Αυτό τον αναγκάζει να θυμηθεί τις παρελθούσες ερωτικές αποτυχίες του, με έναν τρόπο που μόνο αυτός μπορεί! Αν θέλετε μια διασκεδαστική ακρόαση, βάλτε το «High Fidelity» στο πικάπ.