Marvel Rising: Μύηση
Ενώ καταδιώκει τον εγκληματία που ευθύνεται για τον θάνατο της καλύτερής της φίλης, η Ghost-Spider κατηγορείται άδικα για το έγκλημα και πρέπει να βρει τρόπο να καθαρίσει το όνομά της.
Ενώ καταδιώκει τον εγκληματία που ευθύνεται για τον θάνατο της καλύτερής της φίλης, η Ghost-Spider κατηγορείται άδικα για το έγκλημα από την ΑΣΠΙΔΑ και από το αστυνομικό τμήμα της Νέας Υόρκης. Κυνηγημένη, η Ghost-Spider πρέπει να βρει τρόπο να καθαρίσει το όνομά της, ενώ παλεύει ενάντια στη Ms. Marvel και τη Squirrel Girl.