Η δεκαπεντάχρονη ιδιοφυΐα Riri Williams βρίσκεται στη μέση μιας κοσμικής σύγκρουσης όταν η Hala the Accuser κλέβει το σπιτικό της κοστούμι Iron Man και μαζί με αυτό το AI BFF της.
Η δεκαπεντάχρονη ιδιοφυΐα Riri Williams βρίσκεται στη μέση μιας κοσμικής σύγκρουσης όταν η Hala the Accuser κλέβει το σπιτικό της κοστούμι Iron Man και μαζί με αυτό το AI BFF της. Θα πρέπει να συνεργαστεί με τους Secret Warriors για να σώσει τον καλύτερό της φίλο και να προστατεύσει τη Γη από το κακό που εξαπέλυσε η Hala. Και ποιος ξέρει: ίσως κάνει ακόμη και μερικούς νέους φίλους στην πορεία.