Σνικερέλα
Σ’ αυτήν τη γεμάτη ενέργεια, γεμάτη μουσική, ιστορία της “Σταχτοπούτας”, ο Ελ, ένας επίδοξος σχεδιαστής σνίκερ από το Κουίνς, δουλεύει στην αποθήκη ενός καταστήματος παπουτσιών και κρύβει το ταλέντο του. Η ατμόσφαιρα ηλεκτρίζεται μετά από μια τυχαία συνάντηση με την Κίρα Κινγκ, που είναι κάτι σαν πριγκίπισσα του Μανχάταν. Με την παρότρυνση της καλύτερής του φίλης και με μια δόση μαγείας, ο Ελ βρίσκει το θάρρος να ανασκουμπωθεί και να βάλει υψηλούς στόχους.
Διαδραματιζόμενη στον ζωντανό κόσμο της κουλτούρας του δρόμου και των σνίκερ της Νέας Υόρκης, η “Σνικερέλα” είναι μια ταινία γεμάτη ενέργεια και μουσική, μια σύγχρονη παραλλαγή του παραμυθιού της Σταχτοπούτας. Ο Ελ είναι ένας επίδοξος σχεδιαστής σνίκερ από το Κουίνς, που δουλεύει στην αποθήκη του καταστήματος παπουτσιών το οποίο ανήκε στην εκλιπούσα μητέρα του. Κρύβει το καλλιτεχνικό του ταλέντο από τον απαιτητικό πατριό του και τους δύο κακόβουλους θετούς αδερφούς του, που συνεχώς βάζουν φρένο σε όποια ευκαιρία έρχεται στον δρόμο του. Όταν ο Ελ γνωρίζει την Κίρα Κινγκ, την ανεξάρτητη κόρη του θρυλικού αστέρα του μπάσκετ και μεγιστάνα των σνίκερ Ντάριους Κινγκ, η ατμόσφαιρα ηλεκτρίζεται και οι δυο τους έρχονται κοντά λόγω της κοινής τους αγάπης για τα σνίκερ. Με την παρότρυνση της καλύτερής του φίλης και με μια δόση μαγείας από τον νονό του, ο Ελ βρίσκει το θάρρος να χρησιμοποιήσει το ταλέντο του για να κυνηγήσει το όνειρό του να γίνει ένας καταξιωμένος σχεδιαστής σνίκερ. Ο Ελ είναι τώρα έτοιμος να ανασκουμπωθεί και να βάλει υψηλούς στόχους.