Kumail Nanjiani: Night Thoughts
Ο Κουμέιλ Ναντζιάνι επιστρέφει στο Σικάγο μετά από σχεδόν μια δεκαετία. Στην πόλη όπου ξεκίνησε το stand-up, παρουσιάζει ένα νέο σπέσιαλ που μιλά για το άγχος, τους κινδύνους της αγοράς ναρκωτικών πριν τη νομιμοποίηση και, το κυριότερο, τα φάρμακα για γάτες.