Bill Burr: Drop Dead Years
Το «Drop Dead Years» είναι το ολοκαίνουργιο ωριαίο σόου ενός από τους μεγαλύτερους κωμικούς σταντ απ της εποχής μας. Μέσα από μια ώρα εξομολογήσεων και ενδοσκόπησης όπως ποτέ άλλοτε, ο Μπιλ δίνει την ξεκαρδιστική του άποψη για όλα, από την αντρική θλίψη ως τις ερωτικές συμβουλές.