The Football Fraudster
Τα τελευταία δέκα χρόνια, ο Μέντι Αμπαλίμπα ισχυρίστηκε ότι είναι πράκτορας της MI6, το αστέρι του ποδοσφαίρου Γκαέλ Κακούτα της Πρέμιερ Λιγκ, ποδοσφαιρικός ατζέντης, παίκτης του NFL, εξαπάτησε κορυφαίο στέλεχος δισκογραφικής λέγοντας ότι ήταν Κολομβιανός ράπερ, και έπεισε την πρώην σύζυγο του Τιερί Ανρί ότι ήταν καταδρομέας του Ναυτικού. Αυτό το ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στο πώς το έκανε.