Γεννημένοι για τα Like: Οι Αληθινές Ζωές των Kidfluencers
Η σειρά ακολουθεί το απίστευτο ταξίδι της πρώτης γενιάς παιδιών που μεγάλωσαν υπό το βλέμμα του διαδικτύου, καθώς οι γονείς τους μοιράζονταν κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους, συχνά με εκατομμύρια θεατές και έσοδα εκατομμυρίων για ορισμένες οικογένειες.