Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους
Η ιστορία της πιο εμβληματικής κακιάς της Disney συνεχίζεται με το «Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους», με πρωταγωνίστρια την Αντζελίνα Τζολί. Η Μαλέφισεντ και η βαφτισιμιά της, η Αυγή, αρχίζουν να αμφισβητούν τους σύνθετους δεσμούς που τις δένουν καθώς οι δρόμοι τους χωρίζουν από επικείμενους γάμους, απρόσμενους συμμάχους και νέες σκοτεινές δυνάμεις.
Η ιστορία της πιο εμβληματικής κακιάς της Disney συνεχίζεται με το «Maleficent: Η Δύναμη του Σκότους». Τα χρόνια ήταν ήρεμα για τη Μαλέφισεντ και την Αυγή. Η σχέση τους, που άντεξε πίκρες, εκδίκηση και στο τέλος αγάπη, έχει ανθίσει. Παρ' όλα αυτά υπάρχει μίσος μεταξύ των ανθρώπων και των νεραϊδών. Ο επικείμενος γάμος της Αυγής με τον Πρίγκιπα Φίλιππο αποτελεί λόγο εορτασμού καθώς ο γάμος θα ενώσει το βασίλειο του Άλστεντ με το γειτονικό Μουρ. Όμως, όταν μια απρόσμενη συνάντηση εμφανίζει μία νέα ισχυρή συμμαχία, η Μαλέφισεντ και η Αυγή καταλήγουν σε αντίθετα στρατόπεδα σε έναν Μεγάλο Πόλεμο που θα δοκιμάσει την αφοσίωσή τους και θα τις αναγκάσει να αναρωτηθούν κατά πόσο μπορούν να είναι πραγματική οικογένεια. Μαλέφισεντ: Η Δύναμη του Σκότους με τις Αντζελίνα Τζολί, Ελ Φάνινγκ και τη Μισέλ Φάιφερ στον ρόλο της βασίλισσας Ίνγκριθ.