H Ωραία Κοιμωμένη
Η εκδικητική Μαλέφισεντ ρίχνει μια κακιά κατάρα στην πριγκίπισσα Ορόρα, μια κατάρα που μπορεί να σπάσει μόνο με το φιλί της αληθινής της αγάπης.
«Η Ωραία Κοιμωμένη» αφηγείται την ιστορία της πριγκίπισσας Ορόρα και την κατάρα που της έριξε η εκδικητική νεράιδα Μαλέφισεντ. Σύμφωνα με την προφητεία, η Ορόρα θα τρυπήσει το δάχτυλό της στη βελόνα μιας ανέμης στα 16α γενέθλιά της και θα πέσει σε βαθύ ύπνο, από τον οποίο μόνο το φιλί της αληθινής της αγάπης μπορεί να την ξυπνήσει. Τρεις καλές νεράιδες, η Φλόρα, η Φόνα και η Μέριγουεδερ, παριστάνουν τις αγρότισσες για να μεγαλώσουν τη νεαρή πριγκίπισσα, την οποία αποκαλούν Μπράιαρ Ρόουζ, και ζουν βαθιά στο δάσος όπου η Μαλέφισεντ δεν μπορεί να τη βρει. Μια μέρα ενώ έκανε ιππασία στο δάσος, ο πρίγκιπας Φίλιππος βλέπει την Μπράιαρ Ρόουζ και οι δυο τους ερωτεύονται με την πρώτη ματιά. Όμως η Ρόουζ μαθαίνει από τις νεράιδες ότι είναι πριγκίπισσα και πρέπει να επιστρέψει αμέσως στο κάστρο για να εκπληρώσει τα βασιλικά της καθήκοντα. Εκεί, η Μαλέφισεντ ανακαλύπτει την Ορόρα μόνη στον πύργο. Ο πρίγκιπας ορμάει στο κάστρο για να σώσει την Ορόρα, αλλά πρώτα πρέπει να πολεμήσει τη Μαλέφισεντ, η οποία παίρνει τη μορφή ενός άγριου δράκου που εκτοξεύει φωτιά.