We are Artists not Vandals - Stew
Από το πρώτο του γκράφιτι μέχρι μια μνημειώδη τοιχογραφία 52 μέτρων στο Παρίσι, αυτή η ταινία παρακολουθεί την 20ετή πορεία του καλλιτέχνη του δρόμου Stew. Είναι η ιστορία του πώς ένας καλλιτέχνης, που κάποτε λειτουργούσε στις σκιές, τελειοποίησε την τέχνη του για να γίνει γνωστός.