Πέιπερ & Γκλου
Παλιά νυχτερινά βίντεο παράνομου γκράφιτι στις στέγες του Παρισιού, ένα μνημειώδες πορτρέτο σε έναν τοίχο στα σύνορα ΗΠΑ - Μεξικού, μια πρόσφατη συνεργασία σε φυλακή υψίστης ασφαλείας της Καλιφόρνια. Η δύναμη της συνεργατικής τέχνης να εξυψώνει κοινότητες και να εμπνέει την αυτοέκφραση.
Παλιά νυχτερινά βίντεο παράνομου γκράφιτι στις στέγες του Παρισιού, ένα μνημειώδες πορτρέτο σε έναν τοίχο στα σύνορα ΗΠΑ - Μεξικού, μια πρόσφατη συνεργασία σε φυλακή υψίστης ασφαλείας της Καλιφόρνια. Η δύναμη της συνεργατικής τέχνης να εξυψώνει κοινότητες και να εμπνέει την αυτοέκφραση. Ιστορίες από τα χείλη του καλλιτέχνη Τζέι Αρ, μέσα από το τεράστιο αρχείο του οποίου θυμόμαστε και ανακαλύπτουμε σπάνιες στιγμές από τη ζωή και το έργο του των τελευταίων 20 ετών.