"Ο Άιρον Μαν και οι Αχτύπητοι Φίλοι του" ακολουθεί τις περιπέτειες της ιδιοφυιούς παρέας φίλων, οι οποίοι συνεργάζονται για να λύσουν τα προβλήματα και να προστατέψουν την πόλη τους.