Little Fan
Ένας μικρός ανεμιστήρας γραφείου εξερευνά παιχνιδιάρικα τον χώρο του. Μια ζεστή μέρα, νιώθει ανήσυχος και λαχταρά να σηκώσει σκόνη για να νιώσει ζωντανός. Τότε, ανακαλύπτει έναν εύθραυστο γερανό από οριγκάμι — μια συνάντηση που του ξυπνά απρόσμενα συναισθήματα και γεννά έναν τρυφερό δεσμό. Μια ποιητική ιστορία για τη φιλία, τον αποχωρισμό και τη σιωπηλή αποδοχή του ταξιδιού της ζωής.
Η ταινία αφηγείται την ήσυχη και συγκινητική ιστορία ενός μικρού ανεμιστήρα γραφείου, που εξερευνά τον κόσμο με περιέργεια. Μια ζεστή μέρα, η ρουτίνα τον βαραίνει και θέλει να απελευθερώσει την ενέργειά του. Ξαφνικά, συναντά έναν ντελικάτο γερανό οριγκάμι. Η απρόσμενη συνάντηση ξυπνά μέσα του νέα συναισθήματα και οδηγεί σε έναν διστακτικό δεσμό. Έτσι ξεκινά ένα σιωπηλό ταξίδι, όπου ανθίζει μια απίθανη φιλία: μια ποιητική ματιά στην οικειότητα, τον αποχωρισμό και την αποδοχή της μοίρας.