Αλίτα: Ο Άγγελος της Μάχης
Από τους οραματιστές παραγωγούς Τζέιμς Κάμερον («Avatar») και Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ («Sin City»), έρχεται το «Αλίτα: Ο Άγγελος της Μάχης», μια επική περιπέτεια ελπίδας και δύναμης.
Από τους οραματιστές παραγωγούς Τζέιμς Κάμερον και Ρόμπερτ Ροντρίγκεζ, έρχεται το «Αλίτα: Ο Άγγελος της Μάχης», μια επική περιπέτεια ελπίδας και δύναμης. Όταν η Αλίτα (Ρόζα Σάλαζαρ) ξυπνά σε έναν μελλοντικό κόσμο που δεν αναγνωρίζει, τη μαζεύει ένας συμπονετικός γιατρός (Κριστόφ Γουόλτζ) που συνειδητοποιεί ότι κάπου μέσα σε αυτό το εγκαταλειμμένο κέλυφος βιονικού ανθρωποειδούς υπάρχει η καρδιά και η ψυχή μια νεαρής γυναίκας με εκπληκτικό παρελθόν.