My Name is Bulger
Η ταινία απομακρύνει την υστερία των τίτλων των καθημερινών εφημερίδων και των νυχτερινών δελτίων ειδήσεων για να αφηγηθεί την ιστορία μιας μοναδικής αμερικανικής οικογένειας που λαχταρά να κριθεί για αυτό που είναι και αυτό που έχει κάνει, όχι για ό,τι έκανε ο διαβόητος συγγενής τους.