Ralph Barbosa: Planet Bosa
Ο Ραλφ επιστρέφει με το "Ralph Barbosa: Planet Bosa", το δεύτερο ωριαίο stand-up αφιέρωμά του, και μιλάει για ραντεβού, έλεγχο θυμού, μετατροπές αυτοκινήτων και επικαιρότητα.