The Dakota Entrapment Tapes
Σε μια ήρεμη πόλη στη Βόρεια Ντακότα, όπου το ποσοστό εγκλημάτων είναι τόσο χαμηλό, που ο κόσμος συχνά δεν κλειδώνει τις εξώπορτες, ο εικοσάχρονος φοιτητής κολεγίου Άντριου Σάντεκ εξαφανίζεται μυστηριωδώς τον Μάιο του 2014 και βρίσκεται νεκρός σχεδόν δύο μήνες μετά. Αυτό που δεν ήξεραν οι φίλοι και οι συγγενείς του ήταν ότι, τους μήνες πριν τον θάνατό του, υποχρεώθηκε να γίνει πληροφοριοδότης για μία επιθετική αστυνομική ομάδα.