Ο Άλεξ δεν αντέχει τη σύγχρονη τέχνη. Όταν όμως ερωτεύεται μια γοητευτική Γαλλίδα καλλιτέχνιδα, συνειδητοποιεί ότι για να κερδίσει την καρδιά της πρέπει να προσποιηθεί πως είναι κι εκείνος καλλιτέχνης. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πρέπει επιπλέον να κερδίσει και έναν διαγωνισμό σύγχρονης τέχνης.