Rusa, La
Ο Τίτο είναι ένας άντρας στα 50 του. Κατά τη διάρκεια μιας προσωπικής κρίσης, αποφασίζει να επιστρέψει στο χωριό του από το οποίο αποχώρησε πριν από περισσότερα από 15 χρόνια, με σκοπό να βάλει σε τάξη αυτό που του απομένει, το σπίτι του. Όταν φτάνει, βρίσκει ένα παρακμιακό χωριό υπό την καταπίεση των Λος Κρέσπο. Μαζί τους ζει η λα Ρούσα (η Ρωσίδα κοπέλα), που θα αλλάξει τα σχέδιά της.