Δραματικό, Κωμωδία
Ο Βίκτορ, ο οποίος υποστηρίζει ότι έχει γυρίσει αρκετές ταινίες που δεν έχει καταφέρει να κυκλοφορήσει, φέρνει στο νεκροκρέβατό του τον πιο πιστό συνεργάτη του για να παρουσιάσει το μεταθανάτιο έργο του.