Ano De Gracia
Μια γκρινιάρα γριούλα μοιράζεται ένα διαμέρισμα με έναν νεαρό επαναστάτη χωρικό που παλεύει να βρει τον χώρο του. Αν και εκείνη έχει εγκαταλείψει τα όνειρά της, αυτός τα κρατά ζωντανά. Παρά τις συγκρούσεις, χρειάζονται ο ένας τον άλλον. Χιούμορ, τρυφερότητα, ζωντανή γειτονιά, ένα όμορφο κορίτσι και ένα δυνατό σάουντρακ αναδεικνύουν αυτήν την ιστορία και τη φωτεινή πλευρά της ζωής.