Ο παγκόσμιος σούπερ σταρ Εντ Σίραν ανοίγει τις πόρτες της ζωής του σε αυτήν τη σειρά ντοκιμαντέρ.
Ο Εντ μιλά για την καριέρα του και για τον έρωτα, αλλά μια απρόσμενη είδηση αναστατώνει τη ζωή του.
Ο Εντ περιστοιχίζεται από φίλους, μα ο θάνατος ενός φίλου τον κλονίζει και επηρεάζει τη μουσική του.
Ο Εντ τραγουδά με το είδωλό του, τον Έμινεμ, και παίζει για πρώτη φορά σε κοινό τη νέα του μουσική.
Μετά από μια παράσταση φόρο τιμής στον Τζαμάλ, ο Εντ και η Τσέρι αναθυμούνται μια ταραχώδη χρονιά.