Dancing with the Stars: The Next Pro (Σειρά) (2026)
Ο Ρόμπερτ Έργουιν, οικολόγος και πρωταθλητής της 34ης σεζόν του Dancing with the Stars, παρουσιάζει το Dancing with the Stars: The Next Pro. Δώδεκα εξαιρετικοί, ανερχόμενοι χορευτές συγκατοικούν και διαγωνίζονται σε μια εξαντλητική οντισιόν, με έναν και μοναδικό στόχο: την πολυπόθητη θέση του επαγγελματία χορευτή στην 35η σεζόν του Dancing with the Stars.