Κωμωδία, Αστυνομικό
Βασισμένη σε πραγματικό γεγονός που συνέβη στη Στοκχόλμη το 2006, αυτή η λεπτομερής και χιουμοριστική μαρτυρία μιας αποτυχημένης ληστείας σε τράπεζα κινηματογραφήθηκε σε μία μόνο λήψη. Εμφανίζονται πάνω από 90 άτομα και χορογραφήθηκε σχολαστικά για την κάμερα.