Ελεύθερη Πτώση
Η Μαρί, στέλεχος αεροδρομίου, γνωρίζει τον Μαξίμ, έναν λάτρη των πτώσεων με αλεξίπτωτο. Αυτό που δεν γνωρίζει, είναι ότι εκείνος και η συμμορία του οργανώνουν μια μεγάλη ληστεία σε αεροδρόμιο. Για να εξασφαλίσει τη σιωπή της Μαρί, η Σοφία, η αρχηγός της συμμορίας, σαμποτάρει το αλεξίπτωτό της. Η Μαρί επιζεί της πτώσης, αλλά μένει ανάπηρη και όταν συναντά ξανά τη Σοφία σχεδιάζει την εκδίκησή της.
Η Μαρί είναι στέλεχος αεροδρομίου. Σε μια εκδρομή γνωρίζει τον Μαξίμ, ο οποίος λατρεύει τις πτώσεις με αλεξίπτωτο. Αυτό που δεν γνωρίζει, είναι ότι ο Μαξίμ κι η συμμορία του οργανώνουν ληστεία χρηματαποστολής σε αεροδρόμιο. Για να εξασφαλίσει τη σιωπή της Μαρί, η αρχηγός τους, η Σοφία, κάνει δολιοφθορά στο αλεξίπτωτό της. Η Μαρί πέφτει από τα 2.000 μέτρα, αλλά ως εκ θαύματος, επιβιώνει. Όντας πια ανάπηρη, μετακομίζει στο πατρικό της, στην ιδιαίτερη πατρίδα της, την Γκαπ. Έναν χρόνο μετά, η Μαρί συναντά τυχαία τη Σοφία, η οποία, νομίζοντάς τη νεκρή, δεν την αναγνωρίζει. Η Μαρί αποφασίζει να πάρει την εκδίκησή της, παρασύροντας τη συμμορία να κάνει μια ακόμη ληστεία. Στο μεταξύ, ο αστυνομικός Λουκ Φεράζ του Τμήματος Έρευνας και Παρέμβασης ψάχνει να βρει τον πληροφοριοδότη της συμμορίας και η Μαρί πληροί τα κριτήρια. Ο Λουκ υποδύεται τον φροντιστή της προκειμένου να βρει τους ληστές.