Ο Άλμπερτ Λιν ταξιδεύει στα άκρη της γης χρησιμοποιώντας προηγμένη τεχνολογία που αφαιρεί τα στρώματα του χρόνου και αποκαλύπτει αρχαίες χαμένες πόλεις.