Ο Μπέρτι Γκρέγκορι ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να απαθανατίσει τις καθημερινές ζωές μοναδικών ζώων με ανεπανάληπτο τρόπο και δείχνει όλες τις επικές στιγμές που αντιμετωπίζουν εκείνος και η ομάδα του.
Ο Μπέρτι Γκρέγκορι ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο για να απαθανατίσει τις καθημερινές ζωές μοναδικών ζώων με ανεπανάληπτο τρόπο. Εξοπλισμένοι με τεχνολογία αιχμής, αυτός και η ομάδα του αψηφούν ακραίες συνθήκες για να αποκαλύψουν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν αυτά τα ζώα. Το «Ζώα Από Κοντά με τον Μπέρτι Γκρέγκορι» δείχνει όλες τις στιγμές που αντιμετωπίζουν ο ίδιος και η ομάδα του ενώ προσαρμόζονται στην απρόβλεπτη άγρια φύση σε απομακρυσμένα περιβάλλοντα όπου τα γυρίσματα σπάνια πηγαίνουν βάσει προγράμματος.