Thor: Σκοτεινός Κόσμος
Ενώ ο Thor παλεύει να αποκαταστήσει την τάξη σε όλο τον κόσμο, μια αρχαία φυλή με επικεφαλής τον εκδικητικό Malekith επιστρέφει για να βυθίσει το σύμπαν ξανά στο σκοτάδι. Ξεκινώντας για το πιο επικίνδυνο και προσωπικό του ταξίδι μέχρι σήμερα, ο Thor αναγκάζεται να συμμαχήσει με τον ύπουλο Loki για να σώσει τον λαό του, αυτούς που αγαπά και το ίδιο το σύμπαν μας.
Το Thor: Σκοτεινός Κόσμος της Marvel συνεχίζει τις περιπέτειες του Thor, του Πανίσχυρου Εκδικητή, καθώς παλεύει να σώσει τη Γη και τα Εννέα Βασίλεια από ένα μυστηριώδη εχθρό που υπάρχει πριν από το ίδιο το σύμπαν. Στον απόηχο των Thor και Οι Εκδικητές της Marvel Studios, ο Thor μάχεται για να αποκατηστήσει την τάξη σε όλο τον κόσμο, αλλά μια αρχαία φυλή με αρχηγό τον εκδικητικό Malekith επιστρέφει για να βυθίσει τα πάντα στο σκοτάδι. Αντιμέτωπος με έναν εχθρό που ούτε ο βασιλιάς Odin, ούτε ο κόσμος του Asgard μπορούν να αντέξουν, ο Thor καλείται να ξεκινήσει το πιο επικίνδυνο και προσωπικό ταξίδι του μέχρι τώρα. Aναγκάζεται να συμμαχήσει με τον ύπουλο Loki για να σώσει όχι μόνο τον λαό του κι αυτούς που αγαπά, αλλά και το ίδιο το σύμπαν μας.