Quiz Lady
Το «Quiz Lady» της 20th Century Studios είναι μια ξεκαρδιστική και συγκινητική κωμωδία με πρωταγωνιστές τους Ακουάφινα, Σάντρα Ο, Τζέισον Σουόρτσμαν, Χόλαντ Τέιλορ, Τόνι Χέιλ και Γουίλ Φέρελ, για τις αποξενωμένες αδελφές μιας δυσλειτουργικής οικογένειας και το τηλεπαιχνίδι που ίσως αποτελέσει το κλειδί για τη σωτηρία τους. Τη σκηνοθεσία της ταινίας υπογράφει η Τζέσικα Γιου και το σενάριο η Τζεν Ντ' Άντζελο.