Vacation Friends 2
Το σίκουελ βρίσκει τους νιόπαντρους Μάρκους και Έμιλι να προσκαλούν τους επίσης νιόπαντρους Ρον και Κάιλα, που έχουν κι ένα μωρό, σε ένα θέρετρο στην Καραϊβική, όπου ο Μάρκους θα συζητήσει με τους ιδιοκτήτες για την ανάθεση της κατασκευής ενός ξενοδοχείου στο Σικάγο. Όταν όμως αρχίζει το γλέντι, οι χαλαρωτικές διακοπές των ζευγαριών μετατρέπονται γρήγορα σε μια άγρια περιπέτεια.
Σ' αυτό το ξεκαρδιστικό σίκουελ, λίγους μήνες μετά το τέλος του "Vacation Friends", οι νιόπαντροι Μάρκους και Έμιλι καλούν τους ασυγκράτητους κολλητούς τους, επίσης νιόπαντρους και με ένα μωρό, τον Ρον και την Κάιλα, σε ένα θέρετρο της Καραϊβικής για διακοπές με όλα τα έξοδα πληρωμένα. Ο Ρον και η Κάιλα δεν γνωρίζουν ότι ο Μάρκους σχεδιάζει κρυφά να συναντηθεί με τους ιδιοκτήτες του θέρετρου για να διεκδικήσει το συμβόλαιο κατασκευής ενός ξενοδοχείου τους στο Σικάγο. Ωστόσο, τα καλοπρογραμματισμένα σχέδια του Μάρκους και η επιθυμία του για χαλαρωτικές διακοπές ανατρέπονται όταν ο Ρις, ο πατέρας της Κάιλα, αποφυλακίζεται από τις φυλακές Σαν Κουέντιν και εμφανίζεται απροειδοποίητα στο θέρετρο προκαλώντας περισσότερο χάος από ποτέ, με υποβρύχιο κυνήγι θησαυρού, καταδίωξη μες στη ζούγκλα, extreme sports και διαγωνισμούς αλκοόλ.