Χριστουγεννάκια με τους Γκριν στη Μεγαλούπολη
Η τριλογία ταινιών των Γκριν ολοκληρώνεται με τα Χριστουγεννάκια! Καθώς ο Μπιλ και ο Ρέμι στήνουν ένα τεράστιο σκηνικό από χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, ο Κρίκετ κι η Τίλι μοιράζονται μερικά από τα αγαπημένα τους χριστουγεννιάτικα επεισόδια!
Καλά Χριστούγεννα! Η τριλογία ταινιών των Γκριν ολοκληρώνεται με τα Χριστουγεννάκια! Καθώς ο Μπιλ και ο Ρέμι στήνουν ένα τεράστιο σκηνικό από χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, ο Κρίκετ κι η Τίλι μοιράζονται μερικά από τα αγαπημένα τους χριστουγεννιάτικα επεισόδια από τις σειρές Οι Γκριν στη Μεγαλούπολη, Το Φάντασμα και η Μόλι ΜακΓκι, ZOMBIES και πολλές άλλες!