Η Μπουτίκ της Μίννι: Πάρτι στο Παλάτι
Ελάτε στη γιορτή ως διοργανωτές πάρτι. Η Μίννι και η Νταίζη, ανοίγουν τη δική τους επιχείρηση διοργάνωσης πάρτι στο παλάτι.