Ώρα για Παγωτό
Ένα υβριδικό ντοκιμαντέρ ακολουθεί τον Γκαρόν, γνωστό ως Σόουταϊμ, ο οποίος πουλάει παγωτά, αλλά λαχταρά να ξαναζήσει την εποχή που ήταν DJ. Μετά από ένα περίεργο όνειρο, ο Γκαρόν ξεκινά ένα ταξίδι για να έρθει κοντά με τον γιο του Άνθονι, ο οποίος έχει ταλέντο στη μουσική, ελπίζοντας να γράψουν τραγούδια που οι λάτρεις του παγωτού, και όλος ο κόσμος, θα λατρέψουν.