Σόφι και Μπάρον
Μια τυχαία συνάντηση στο εξωτερικό εξελίσσεται σε μια απίθανη φιλία και συνεργασία ανάμεσα στον θρυλικό φωτογράφο της ροκ εν ρολ, Μπάρον Γουόλμαν και την εικαστικό Σόφι Κίπνερ. Το έργο τους ξεπερνά τις εποχές και τα μέσα, σε ένα παιχνιδιάρικο ταξίδι στη μαγεία του να λες απλώς ναι.