Mad Men
Η σειρά εξερευνά την καθημερινότητα μιας πολυτελούς διαφημιστικής εταιρείας στη Νέα Υόρκη του 1960.
Ο Ντον κάνει νέα γνωριμία, η Τζόαν συναντά πελάτη για ποτό και ο Ρότζερ δέχεται τηλεφώνημα.
Η Πέγκι λαμβάνει λουλούδια στο γραφείο, ενώ ο Πιτ χειρίζεται τις ισορροπίες για έναν νέο πελάτη.
Ο Ντον κάνει ένα απρογραμμάτιστο ταξίδι, ενώ οι συνέταιροι εξετάζουν ένα αμφιλεγόμενο απόκτημα.
Η Sterling Cooper & Partners προετοιμάζεται για φιλοξενούμενο ενώ ο Ρότζερ αντιμετωπίζει προβλήματα.
Ο Ντον δέχεται επισκέπτη από το παρελθόν. Ο Σταν φέρνει σε δύσκολη θέση τον προϊστάμενό του.
Η Πέγκι συγκεντρώνει υλικό για μια παρουσίαση, ενώ ο Πιτ προσκαλείται να ενταχθεί σε στενό κύκλο.
Ο Ντον λαμβάνει ένα ανησυχητικό γράμμα, ο Ρότζερ δέχεται ένα απρόσμενο τηλεφώνημα.
Ο Ντον προσπαθεί να εντοπίσει μια φίλη, η Τζόαν προσπαθεί να λύσει ένα πρόβλημα με έναν λογαριασμό.
Ο Ρότζερ δίνει στον Ντον ανεπιθύμητες συμβουλές, ενώ η Πέγκι και ο Σταν διαφωνούν.
Ο Ρότζερ φορτώνει ένα έργο στον Ντον και την Πέγκι. Ο Πιτ και ο Ντον συγκρούονται.
Ο Ντον έχει μια μεγάλη ιδέα, ενώ η Πέγκι δυσκολεύεται να κάνει το κάστινγκ για τη διαφήμιση.