Δράση και περιπέτεια, Φαντασία
Ανακαλύψτε τι κρύβεται στη Θάλασσα των Τεράτων σε αυτήν την αποκλειστική ματιά στη 2η σεζόν του "Ο Πέρσι Τζάκσον και οι Ολύμπιοι".