Ο Ντάινο και το κυνήγι των αβγών
Ελάτε μαζί μας πίσω στον χρόνο όταν ζούσαν οι δεινόσαυροι, όπου δύο ήρωες ντετέκτιβ προσπαθούν να βρουν τα αβγά δεινοσαύρων που λείπουν. Σε κάθε επεισόδιο, οι ήρωές μας ακολουθούν τα χνάρια του αβγού που λείπει σε μια αποστολή να τα επιστρέψουν με ασφάλεια στον παιδικό σταθμό για δεινοσαυράκια.