Εγκ Μπαντ
Ανακαλύψτε και χορέψτε με το Συγκρότημα των Αβγών καθώς τραγουδούν και παίζουν τα πιο γνωστά παιδικά τραγούδια και μελωδίες, όπως «Οι ρόδες του λεωφορείου», «Δάχτυλο-οικογένεια», «Το τραγούδι των γραμμάτων» και πολλά ακόμα! Ακολουθήστε το Συγκρότημα των Αβγών καθώς τραγουδούν και παίζουν με τα όργανά τους χαρούμενες διασκευές των κλασικών τραγουδιών του παιδικού σταθμού.
Ακουλουθείστε το Συγκρότημα των Αβγών και τραγουδήστε τα πιο γνωστά τραγούδια και παιδικές μελωδίες.