Adult Under Construction
Μια 25χρονη γυναίκα εξερευνά επιστημονικά την εφηβική συμπεριφορά, εξερευνώντας τις αλλαγές και τις κοινωνικές προκλήσεις. Κάθε γενιά έρχεται αντιμέτωπη με την πρόκληση της εφηβείας και πλοηγείται μέσα από βιολογικές και κοινωνικές αλλαγές. Ενώ η έρευνα φωτίζει το εφηβικό μυαλό, βασικά στοιχεία της εφηβείας παραμένουν αμετάβλητα.