Το Ξεκίνημα
Από τους παραγωγούς ΛεΜπρον Τζέιμς & Μάβερικ Κάρτερ, Το Ξεκίνημα αφηγείται τις ιστορίες προέλευσης διασκεδαστών και αθλητών με δικά τους λόγια. Κάθε ένας τους αναπολεί το παρελθόν για μια οικεία ματιά στους αγώνες και τις επιτυχίες που τους οδήγησαν στο σημείο που είναι σήμερα. Αγαπημένα τους πρόσωπα μοιράζονται άγνωστες ιστορίες που παρουσιάζουν το εμπνευσμένο τους ταξίδι για να γίνουν αστέρια.
Από τους παραγωγούς ΛεΜπρον Τζέιμς & Μάβερικ Κάρτερ, Το Ξεκίνημα εξιστορεί τις εμπνευσμένες ιστορίες ζωής διασκεδαστών, μουσικών και αθλητών παγκόσμιας κλάσης. Κάθε επεισόδιο ακολουθεί μια διαφορετική διασημότητα πίσω στην πόλη του καθώς επισκέπτεται αξέχαστες τοποθεσίες, καθοριστικές για την ανατροφή του. Συγγενείς, προπονητές, δάσκαλοι, μέντορες και στενοί φίλοι μοιράζονται σημαντικές, προσωπικές αναμνήσεις των διασημοτήτων πριν γίνουν διάσημοι. Αυτές οι ιστορίες που ακούγονται σπανίως, παρέχουν μια οικεία ματιά στις σημαντικές στιγμές του ταξιδιού κάθε αστεριού ώστε να γίνει αυτό που είναι σήμερα.
Ο Άντονι Ντέιβις επισκέπτεται την πόλη του και μοιράζεται την ιστορία του πριν γίνει αστέρι του NBA.
Το αστέρι του γυναικείου μπάσκετ Κάντας Πάρκερ αναπολεί τα γεγονότα που την έκαναν είδωλο.
Ο ηθοποιός Κέιλεμπ ΜακΛάφλιν επισκέπτεται την παράσταση του Μπρόντγουεϊ, από όπου ξεκίνησε.
Η τραγουδίστρια Κόλμπι Κάιλε γυρνά στις ρίζες της και μιλά για τη μάχη με τον φόβο για τη σκηνή.
Ο Νικ Κρολ επιστρέφει στο κολέγιο όπου ξεκίνησε την επιτυχημένη του καριέρα στην κωμωδία.
Η Τζουλιάν Χαφ θυμάται τις καθοριστικές στιγμές που την έκαναν εντυπωσιακή χορεύτρια.
Ο κωμικός Νικ Κάνον επισκέπτεται τοποθεσίες από το παρελθόν του και περιγράφει την άνοδό του.
Η Άσλεϊ Τίσντεϊλ αναπολεί την πορεία της από ντροπαλό παιδί σε διεθνώς αναγνωρισμένη ηθοποιό.
Ο Ρομπ Γκρονκόφσκι επιστρέφει στη γενέτειρά του και αναπολεί την πορεία του στο NFL.